.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تا انتخابات ریاست جمهوری 1400 ؛
آمادگی ضرغامی برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری 1400
شمال نیوز : عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با انتخابات 1400 هم گفت: من فکر می کنم در انتخابات دو مینی‌بوس نامزد داریم. در رابطه با بنده هم، من خودم را آماده کردم و هر وقت شرایط اقتضا کند وارد کار خواهم شد....
آمادگی ضرغامی برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری 1400

شمال نیوز:  عزت الله ضرغامی در برنامه 16 آذر بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در بخشی از سخنانش در پاسخ به سوالات دانشجویان گفت: در رابطه با شورای ائتلاف پرسیده شد، بنده از سال 96 به دلیل اینکه عملکرد دوستان را دیدیم هیچ گونه ارتباطی با آنها ندارم.

به گزارش شمال نیوز، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در رابطه با انتخابات مجلس و لیست وحدت هم پرسیدید، بنده به اکثریت آن لیست رای دادم غیر از چند نفر. دو نفر از آن‌هایی که خارج لیست قرار دارند و می توانم بگویم آقای رسایی و یامین‌پور هستند. البته من به این نکته که رای‌ها خرد نشود توجه داشتم اما واقعا نتوانستم به چند نفر رای بدهم.

وی ادامه داد: من تصورم این است  که سال 1400، سال پایان رفتار‌های قیم مئابانه و پایان عمر پدرخوانده‌هاست. در سال 1400 بچه‌های انقلابی برای دولت به صحنه می آیند و فکر می کنم که دیگر رفتارهای قیم مئابانه دیگر فرصت بازیگری پیدا نمی کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با انتخابات 1400 هم گفت: من فکر می کنم در انتخابات دو مینی‌بوس نامزد داریم. در رابطه با بنده هم، من خودم را آماده کردم و هر وقت شرایط اقتضا کند وارد کار خواهم شد. اینکه در مقطع ثبت نام چه اتفاقی خواهد افتاد معلوم نیست و اگر بنده احساس وظیفه بکنم وارد خواهم شد و آمادگی آن را دارم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.